Известие

Collapse
No announcement yet.

Светна лампа АБС и ръчна, угасна и не ще да запали, после нямаше проблеми

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Светна лампа АБС и ръчна, угасна и не ще да запали, после нямаше проблеми

    Днес на едно кръстовище на 100 метра преди да се прибера ми светнаха лампите за ABS и за ръчната, след 5-6 секунди докато се зачудя какво става и лампите си изгаснаха и след още 2-3 секунди изгасна и колата.
    После странните неща продължават - давам на контакт - всичко изглежда ОК, опитвам да запаля - от стартера се чува само цък и не ще да направи и един оборот. Ток има за да си вдигна стъклата, по таблото свети каквото трябва и фаровете светят. Все едно ми е паднал акумулатора но не докрай. Бутнах я аз настрани и я оставих - пускам алармата - включва я, но не може да пусне централното за да заключи, като че ли няма ток.
    Ядосах се аз и я спрях и оставих отключена, даже и не ми хрумна да я заключа с ключа. Гледам временния километраж и той е нулиран, явно е спирал тока от акумулатора.
    Отивам до къщи и докато се чудя на кого да звънна отидох аз пак да пробвам да запаля. Беше минал половин час - запали колата, все едно нищо не е било. Покарах я 10 минути из квартала, давах газ до дупка, спирачки яко, нищо нередно не се случва ?!? Гася и паля няколко пъти, пак всичко изглежда наред ...
    Падна голямо чудене, сигурен съм сега че като отида на диагностика ще ми кажат че нищо й няма ... Ако има проблем с акумулатора защо ще гасне колата след като е работила вече доста време и защо после ще се е заредил сам. И защо ще светят тези лампи ?

    Edit: Тази сутрин нямаше проблем, а за лампите дето светеха - сетих се, че те може би нямат отношение по въпроса - те светват по принцип веднага след като запали колата за 1-2 секунди и ако тръгне да гасне май пак засветват за момент. А датчика на коляновия вал е сменян преди месец и той даваше леко по-различни симптоми, въртеше стартера но не подаваше гориво.
    Last edited by Stefo; d.m.y г., 09:17.
    146 1.6 TS '00
    156 2.4 JTD '01

  • #2
    Акумулатора, при мен се получи същото преди месец, изведнъж умря. От слабия ток започват да се шашкат системите.
    Alfa Romeo 146 1.6 t.s.

    Comment


    • #3
      Прегледай масите, към купето и двигателя.
      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

      Comment


      • #4
        На диагностиката излезе една грешка "слаб ток от акумулатора". Странно, защото повече не го даде този проблем, вече доста дни си карам без проблеми.
        Мерихме акумулатора с мултицет, показа 12.7, това май не е добре, колко трябва да е напрежението на акумулатора. Като запаля колата става 14.5 някъде.
        Ще вземам нов май, а този е на 1 година. Дето се вика - дано това да са най-големите проблеми дето се случват на колата
        146 1.6 TS '00
        156 2.4 JTD '01

        Comment


        • #5
          по горе казаха- масите към купето са със сигурност. за това е записало тая грешка. почисти ги иначе пак ще го направи тоя номер.
          точка

          Comment


          • #6
            И акумулатора и динамото са си наред!Проблема е в масите,както се каза два пъти вече,клемите на акумулатора и силовия кабел до купето.Провери ги всичките!
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #7
              Може да е от имобилайзера аз преди имах такъв проблем с подобен италиански автомобил.
              Понякога са много капризни когато се омешат алармената система с имобилайзера и въобще като цяло електрониката, става компот!
              Ex ALFA 145 JUNIOR 1.4.16V T.SPARK SeXy Line
              FIAT STILO ABARTH 2.4L 20V 171HP+
              sigpic

              Comment


              • #8
                АБС системата е от най-чувствителните на промени в захранването. Затова е светнала лампата веднага. Лампата на ръчната светва, защото тя е по съвместителство и индикатор на ЕБД и обикновено светват заедно с тази на АБС.
                Изгубил си тоци поради някаква причина. Напреженията, които са ти измерили на акумулатора и алтернатора, са си в нормите. Виж си масите и не се кахъри много
                _______
                146 JTD - ex
                Renault Megane II 1.5 dci - ex

                Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                Comment

                Working...
                X